Hayatınızı Kolaylaştıracak 10 Askeri Hile - Bunu Sadece Usta Askerler Bilir.


  • Am Vor 3 Monate

    Herşey DahilHerşey Dahil

    Dauer: 5:54

    Hayatınızı Kolaylaştıracak 10 Askeri Hile - Bunu Sadece Usta Askerler Bilir...
    ► Herşey Dahil olarak size DE-film'da en bilgilendirici büyüleyici ve çekici videoları getirmeyi hedefliyoruz. Destekleriniz için teşekkürler :)
    Sponsorluk, reklam, teklif, şikayet, soru ve görüşleriniz için bir alttaki e-posta adresine mesaj yollayabilirsiniz.
    samettarz4@gmail.com
    Takip edin ;
    ► Facebook Sayfamız : facebook.com/HerseyDahilHD/
    ► DE-film : milwaukeebudz.com/ch-UCU2G...
    ► Dailymotion : www.dailymotion.com/HrsyDhL
    ► Önerdiğim video : Kadınlar Hakkında 10 İlginç Tespit : milwaukeebudz.com/us/watch?v=vjeus...
    ► Japonya Hakkında 20 İlginç Bilgi : milwaukeebudz.com/us/watch?v=fRY3d...
    ► Agario Hakkında Bilmeniz Gereken 10 Bilgi : milwaukeebudz.com/us/watch?v=TxGG6...
    Bilmediklerimiz ( TÜMÜ ) : milwaukeebudz.com/us/watch?v=wzLuj...
    ► En Tehlikeliler ( TÜMÜ ) : milwaukeebudz.com/us/watch?v=dmNIO...
    ► Genelelikle kullandığım Kaynak siteler
    ↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
    ► line.do
    ► wikipedia.org
    ► future.wikia.com
    ► faturetimeline.net
    ► humanknowledge.net
    ► preceden.com
    ► youtube.com
    ► onedio.com
    ► newsner.com
    ► Music : İncompetech.com
    ♦ Yasal Uyarı ♦
    Videoların başka sitelerde yüklenmesi ve ticari amaçla kullanılması kesinlikle yasaktır.

    Hayatınızı Kolaylaştıracak 10 Askeri Hile - Bunu Sadece Usta Askerler Bilir.  

Berenxz Opro
Berenxz Opro

7. plan günah sakın yapmayın

Vor 2 Monate
gelecek şarkıcıları gülmez
gelecek şarkıcıları gülmez

Öyle idrar yapmak günah

Vor 2 Monate
Ömer Osman Deveci
Ömer Osman Deveci

Evren,dünya,ve yıldız desem kaç kişi beğenir

Vor 3 Monate
Oyun Bozan
Oyun Bozan

Hayatım da bu kAdar boş bı vıdyo gormedım amk

Vor 3 Monate
THE DEAD GAMER
THE DEAD GAMER

Yoo ben tayti biliyom 😀😁😂

Vor 3 Monate
Sanberk Öztürk
Sanberk Öztürk

Sadece usta askerler biliyorsa sen de usta asker misin yani?

Vor 3 Monate
Kemal Ateş
Kemal Ateş

Aga şu bastaki aciklama konuşmasını kisa tutsan daha iyi olur bence.zaten video basligindan anliyoz

Vor 3 Monate
VidEoHaNe
VidEoHaNe

Takip edin GT yapıyorum gokhan.khaplan11

Vor 3 Monate
Umut Can Yeşiltepe
Umut Can Yeşiltepe

Sen nerden biliyosun o zaman amk

Vor 3 Monate
Eşofmanlı Badi Ekrem
Eşofmanlı Badi Ekrem

Yav he amk, herkesin bildiğini birtek asker bilir diye yuturuyon ya... senin taytını sikeyim... kışlık iç giyim diye birşey var. Dangalak

Vor 3 Monate
mustafa bişkin
mustafa bişkin

Yaw oglum bu amciga bakmayin banyoya işenmez cinler musallat olur demedi demeyin

Vor 3 Monate
Aykut Sural
Aykut Sural

Hayatımdan 3 dakka çaldın

Vor 3 Monate
Sen ne ayaksın
Sen ne ayaksın

Sen usta asker misin amk

Vor 3 Monate
Laylaylom YouTube
Laylaylom YouTube

0544 968 3590

Vor 3 Monate
mehmet orçin
mehmet orçin

Diyenler beğensin diyenlerin AMK.

Vor 3 Monate
İbrahimalptekin Karapinar
İbrahimalptekin Karapinar

Usa annelerde o tayt modelini bilir

Vor 3 Monate
prenses merve
prenses merve

Yuh

Vor 3 Monate
Yağız Koç
Yağız Koç

Ciddi söylüyorum gerçekten ama bordo bereli olacak yazsın ama gerçekten vazgeçmeyecek benimle olan +1

Vor 3 Monate
Samed_o9o9 Aliyev
Samed_o9o9 Aliyev

Adme.ru dan aliyosunuz

Vor 3 Monate
yt千丨丂ㄒ 丂ㄖ
yt千丨丂ㄒ 丂ㄖ

Tayt muhabbetinş bilmiyomuydun anneannem bana giydirirdi pantolaonunaltına

Vor 3 Monate
Ulu Çomar
Ulu Çomar

Yapacağın videonun amınakoyim

Vor 3 Monate
Serdar DENİZ
Serdar DENİZ

Hayatımda izlediğim en saçma video

Vor 3 Monate
edep edep haya
edep edep haya

Heimlich manevra uygulanan insanların muhakak doktora gidib kontrol olması lağzım . Baskıdan dolayı iç kanama tehlikesi geçirebilirler. Almanyadan selamlar

Vor 3 Monate
midknight34
midknight34

Abdest aldığın yere idrar yapılmaz bunu yapanlarında başından bela eksik olmaz.

Vor 3 Monate
Zeynep Tokay
Zeynep Tokay

Vazelinin icinde petrol var

Vor 3 Monate
Egemen Erdem
Egemen Erdem

Bordo bereliyim aq

Vor 3 Monate
Huseyin Resulzade
Huseyin Resulzade

3000000 az kaldı

Vor 3 Monate
Monaliza a
Monaliza a

Artık bir usta askeriz

Vor 3 Monate
Omer Kulcu
Omer Kulcu

Banyoya idrar yapmayı peygamberimiz yasaklamıştır

Vor 3 Monate
Artun Serbest
Artun Serbest

Ee sen nerden biliosun :D

Vor 3 Monate
Büyük Adımlar
Büyük Adımlar

Sen usta asker misin?

Vor 3 Monate
Caner Karaca
Caner Karaca

Spor taytını kesinlikle sadece usta askerler kullanıyor

Vor 3 Monate
Tural Quliyev
Tural Quliyev

Pirim yapayim desem kac kisi begenir . Not: Sonu kac kisi begenirle biten butun yorumlarin anlami budur.

Vor 3 Monate
Mehemmed Agayev
Mehemmed Agayev

Konsma lan ağrasifim kopleksliym

Vor 3 Monate
Karışık Videolar
Karışık Videolar

En güncel videolara kanalımızdan ulaşabilirsiniz 😊

Vor 3 Monate
HadiBakalımİstanbul
HadiBakalımİstanbul

Başlık la içerik ne alaka amk saçmalamış sin

Vor 3 Monate
ÇAĞRI SARIASLAN SARIASLAN
ÇAĞRI SARIASLAN SARIASLAN

Karadelik birleşirse ne olur

Vor 3 Monate
FBI
FBI

ALLAH ASKERLERIMIZI KORUSUN AMÍN DESEM KAC KISI BEGENIR

Vor 3 Monate
Eda Kokez
Eda Kokez

Vay anasini be sogukta tayt giymeyi hic dusynememistik sagolasiniz gercekten

Vor 3 Monate
Mehmet Selcukarslan
Mehmet Selcukarslan

video 0:37 başlıyo

Vor 3 Monate
Mehmet Gaming
Mehmet Gaming

Tayti herkes giyer icten

Vor 3 Monate
bdm satan
bdm satan

Heimlich gizlice demek (ALMANCA)

Vor 3 Monate
Furkan AYGÜN
Furkan AYGÜN

25 bin 798 kişi aranıyor

Vor 3 Monate
Oğuzhan Yılmaz
Oğuzhan Yılmaz

İnşallah bende senin gibi 100.000 abone yi geçerim.

Vor 3 Monate
Eğlence Tv
Eğlence Tv

Oğuzhan abone oldum olurmusun

Vor 3 Monate
Dark Slayer
Dark Slayer

Sikrir lan

Vor 3 Monate
Murat Baz
Murat Baz

Yaraların çabuk iyileşmesi için yapcagun tek şey oksijen dökmek faydası çok

Vor 3 Monate
Elyesa Karvan
Elyesa Karvan

Artik clickbait yapmayi kesermisin . Takipten cikicam yoksa.

Vor 3 Monate
CommandGamerTR
CommandGamerTR

Her şey ayrı yazılır abi bence düzelt

Vor 3 Monate
* R İ K O * A Z E *
* R İ K O * A Z E *

👍

Vor 3 Monate
*_tenha_* *_avara_*
*_tenha_* *_avara_*

Turkiyeden turkiyeye selamlar 😜😜😜😜😂😂

Vor 3 Monate
Ay yüzlüm
Ay yüzlüm

Hahahah çok komik 😒😒espri yeteneğini geliştir biraz

Vor 3 Monate
Məhəmməd Kərimov
Məhəmməd Kərimov

Ellerine Emeğine Sağlık Herşey Dahil Video İçin Teşekkürler

Vor 3 Monate
C.O.X
C.O.X

http://www.pivot.one/app/invite_login?inviteCode=vydfve Yukle ve kazan Cok basit sadece kayid oluyorsun profilini tamamlayib kazanmaya basliyosun

Vor 3 Monate
Yusuf Çakır
Yusuf Çakır

Krom

Vor 3 Monate
yilmaz cicek
yilmaz cicek

sadece baslik olarak geçistirmek isinize gelmis anlasilan, ilk defa böyle bos bir videonuza denk geldim ve hayal kirikligina ugradim resmen.

Vor 3 Monate
Okan Güler
Okan Güler

Çok saçma bir video olmuş zaten biliyoruz bunları

Vor 3 Monate
Murat Aktaş
Murat Aktaş

o nasıl bir bot be bremen kanal olmuş 3mn izlenme 23k XD

Vor 3 Monate
Risnox
Risnox

Askerde duş yokki hortum var araba yıkar gibi yıkyoz kendimizi resmen mk

Vor 3 Monate
Tahsin Mercan
Tahsin Mercan

Boğazıma bir şey kaçarsa kimse böyle bir şey yapmasın lütfen. Bırakın huzur içinde öleyim.

Vor 3 Monate
Mertcan Söylemez
Mertcan Söylemez

http://youtu.be/0qFMRxqIicc

Vor 3 Monate
Metehan F. Özyürek
Metehan F. Özyürek

Peki bunu hangi Profesyonel Asker söylemiş???

Vor 3 Monate
HCHR - KADİR
HCHR - KADİR

Ya ananı sikiyim yok tayt giymek yok düğüm atmak yemin ediyorum boş video yapmışsın boş.

Vor 3 Monate
Drax Qisasci
Drax Qisasci

Amk video çalıntı

Vor 3 Monate
emrah yıldırım
emrah yıldırım

Sade boş olsa gene iyi şeker bakterileri besler iltihap kaptiricak yaraya aq

Vor 3 Monate
Emin Yılmaz
Emin Yılmaz

harbi amq

Vor 3 Monate
Mehmet Ali Karacan
Mehmet Ali Karacan

Sen nasıl biliyon aq o zaman

Vor 3 Monate
Bülent Şahin
Bülent Şahin

Eski video

Vor 3 Monate
Kardan adam
Kardan adam

Topuk dikeni çok mantıklı Düğümde nasıl bir hile verdin ???

Vor 3 Monate
Emre kongar
Emre kongar

Bu ne amk

Vor 3 Monate
Crayz Wolf
Crayz Wolf

Benimde yorumum tutarmi yeter artik tutsun😭

Vor 3 Monate
Halil Sucu
Halil Sucu

👏👏👏

Vor 3 Monate
Cumali Koçovalı
Cumali Koçovalı

Seni mutlu edeyim mi Pirimciler amk

Vor 3 Monate
yep yeni kanal
yep yeni kanal

Güzel videolar paylasïyoruz izlemek için takip edin bizi 😋😋

Vor 3 Monate
ayse gürbüz
ayse gürbüz

119. Dsasďaas

Vor 3 Monate
Taraftar TV
Taraftar TV

Caner_aruser21 ins takip edin

Vor 3 Monate
RedLord_TR
RedLord_TR

Hayatınızı Kolaylaştıracak 10 Askeri Hile - Bunu Sadece Usta Askerler Bilir. -Sende biliyormuşsun asker misin ibine ?

Vor 3 Monate
gülizar davulcu
gülizar davulcu

Gerizekalı o kızmı askere gitmedimi bişey bilmeden konuşma

Vor 3 Monate
WtwNv- Faruk Adıgüzelli
WtwNv- Faruk Adıgüzelli

Kışta altına tayt giyenler +1

Vor 3 Monate
Mustafa Yüksel Vlogs
Mustafa Yüksel Vlogs

Herşey dahil çok seviyorum +1 leyin görsün

Vor 3 Monate
He He
He He

Tüm askerleri mizin bahtı açık olur inşallah

Vor 3 Monate
Mehmet HAYIR
Mehmet HAYIR

Abi 100 000 den beri burdayım hala yüzünü göstermedin

Vor 3 Monate
HerkesBilsinTV
HerkesBilsinTV

Takibe devam ediyoruz. Bize de beklerim

Vor 3 Monate
salih Kako
salih Kako

💪🏼💪🏼💪🏼

Vor 3 Monate
Deli Mecnun
Deli Mecnun

Ellerine Emeğine Sağlık Herşey Dahil Yine Kaliteli Bir Video Daha Ya Sen Bitanesin Çok Çok Teşekkür Ederim Herşey Dahil Adamsın Sen:)

Vor 3 Monate
Efe Can
Efe Can

Kuran carpsinki Yemin ederimki bu yorumu begenecem

Vor 3 Monate
Xezer ART
Xezer ART

Lütfen kanalma abune olun yardımnıza ihtiyacım var 🙏 ⬇👍 ⬇

Vor 3 Monate
Zehra Demir
Zehra Demir

ADAM ANLATIYOR İZLEYİN BU ARADA ADAM DEDİM LİKE

Vor 3 Monate
Emin Yılmaz
Emin Yılmaz

Baya mantıklı adam dedi beyler like abanın yoksa çarpılırız

Vor 3 Monate
Fatih Öztürk
Fatih Öztürk

Lan biz terlik istirahati almak için ayağımızı yara yapıyorduk bu ne dio mk 😊

Vor 3 Monate
Elifsu Tekecik
Elifsu Tekecik

*Sadece usta askerlerin bildiğiyse sen nasıl biliyorsun? :P*

Vor 3 Monate
zıptıçıktı zıbıttıçıttı
zıptıçıktı zıbıttıçıttı

Adam askerliğini yapmıştır. Ne saçma bir soru bu

Vor 3 Monate
mobil oyuncu
mobil oyuncu

TÜRKÜN ASKERINE KOLAY GEREKMEZ +1

Vor 3 Monate
Özgür AKCA
Özgür AKCA

bu nasıl cümle gerekmez derken ne demek istediğini anlamadım

Vor 3 Monate
Muhammet Tuğra Öztürk
Muhammet Tuğra Öztürk

Askere gidecekler

Vor 3 Monate
Ahmet Faruk Düzen
Ahmet Faruk Düzen

Abi Dybala ile ilgili bir video çek

Vor 3 Monate
Emre Bey
Emre Bey

Kalp lazım :)

Vor 3 Monate
Emre Akça
Emre Akça

Kuzenim daha DÜN askere gittiydi keşke ona izletseydimm

Vor 3 Monate
HÜSEYİN GÜNERİ
HÜSEYİN GÜNERİ

Lütfen Allah rızası için paylaşalım banyo yaptığınız yere küçük tuvaletini yapmayın iyi değil ...

Vor 3 Monate
0000leon 0000
0000leon 0000

3.52 adam isiyo

Vor 3 Monate
kedileri sevin
kedileri sevin

Insanlar işer

Vor 3 Monate
kedileri sevin
kedileri sevin

Evet

Vor 3 Monate
Masiva
Masiva

*ALLAH BIRDIR DESEM GAC KISI BEGENIR* OHA HD KUFRETTI : http://youtu.be/btgfp9M0DKc

Vor 3 Monate
ARABESK POP VE RAP
ARABESK POP VE RAP

+Fortnite Delisi ben bu açıdan hiç düşünmemiştim beğenimi geri alayım teşekkür ederim sana uyardığın için 😲😲😲😲

Vor 3 Monate
berkay kaplan
berkay kaplan

Müslüman ALLAH için ölür

Vor 3 Monate
sinsi gt
sinsi gt

Yeter su sekilde prim yapma artik ataist olabilrisin saygim sonsuz ama inanlarin rabbiyle prim yapilmaz anla

Vor 3 Monate
Tokisaki Kurumi
Tokisaki Kurumi

Prim yaptığına inanmayanlar beğenir 😸😸

Vor 3 Monate
OYUN DELİSİ
OYUN DELİSİ

Beğenenler +1

Vor 3 Monate
Taylan Arıcan
Taylan Arıcan

Herşey Dahil yine efsane videolar atmaya devam ediyor.❤

Vor 3 Monate
Blue Fire
Blue Fire

Oha kanal 3 milyon abone olcak

Vor 3 Monate
Keloğlan
Keloğlan

oldu bilee

Vor 3 Monate
Blue Fire
Blue Fire

Müzik çok güzel la

Vor 3 Monate
arif Yıldız
arif Yıldız

1 like

Vor 3 Monate
Elsa Allahverdi
Elsa Allahverdi

Harika video HERŞEY DAHİL 💫🌟👍

Vor 3 Monate
By Melih ÖZEN YT
By Melih ÖZEN YT

+Elsa Allahverdi Bu hastalık gizli gizli geliyor. Şu anlık 1 şey yok. Ya kavga ettik ya unuttum gitti

Vor 3 Monate
Alex forester
Alex forester

+Elsa Allahverdi haklısın allah ümitsizlere ümit olur tüm dünya vazgeç dediğinde umut fısıldar "bir kez daha dene"

Vor 3 Monate
By Melih ÖZEN YT
By Melih ÖZEN YT

+Alex forester dostum şunu bil ki; her kul ölümü tadacaktır diye Kuran'da 1 ayet var. Ölüm hayatın bir gerçeği. Ama günahın yoksa kıyamet gününde seni cennete bekliyor olacağım.

Vor 3 Monate
Alex forester
Alex forester

+By Melih ÖZEN YT allah şifa versin bu yaşta ölmek gerçekten üzücü yaşamın boyunca mutlu bir hayat yaşamanı diliyorum

Vor 3 Monate
mahmut ibrahim şafak
mahmut ibrahim şafak

Saçma bence

Vor 3 Monate
Oyun Kardeşliği
Oyun Kardeşliği

Abi lütfen videoada adımı söyle noluuuur

Vor 3 Monate
Ekin Öztürk
Ekin Öztürk

+Oyun Kardeşliği veled

Vor 3 Monate
Oyun Kardeşliği
Oyun Kardeşliği

BİLİNMEZ KİŞİ sensin velet orospuuuuuuu

Vor 3 Monate
HAMZA KALEM
HAMZA KALEM

Salak velet

Vor 3 Monate
DESİGN VİEW YSN
DESİGN VİEW YSN

KANALIMA ABONE OLUP YORUM YAPAN 20 ABONE GÖNDERİYORUM

Vor 3 Monate
Umid AlieFF
Umid AlieFF

Hersey Dahil sevenler LIKE :)

Vor 3 Monate
DESİGN VİEW YSN
DESİGN VİEW YSN

VİDYOMU İZLEYİP YORUM YAPAN 20 ABONE GÖNDERİYORUM

Vor 3 Monate

Nächstes Video

Zaman Yolcuları ve Beraberinde Götürdükleri Eşyalar

10:28

Kameraya Yakalanan En Talihli Anlar

10:29

Kameraya Yakalanan En Talihli Anlar

duymadım DEME!

Aufrufe 364 000

Sizi Uykunuzdan Edecek 15 Bilmece

13:30

Sizi Uykunuzdan Edecek 15 Bilmece

OLUMLU BAK

Aufrufe 3 300 000

Kayıtlara Geçen 10 DENİZ KIZI Gerçek Mi ?

24:47

Kayıtlara Geçen 10 DENİZ KIZI Gerçek Mi ?

Dünyanın Enleri

Aufrufe 1 300 000

HAYATINIZI KOLAYLAŞTIRACAK ZEKİCE 30 TÜYO

19:57

HAYATINIZI KOLAYLAŞTIRACAK ZEKİCE 30 TÜYO

5 DAKİKADA HALLET

Aufrufe 829 000

Bu Tuhaf Aileler Aklınızı Başınızdan Alacak

08:19

СПРЯТАЛИ СКЕЛЕТ!!

11:42

СПРЯТАЛИ СКЕЛЕТ!!

Follow Me

Aufrufe 1 947 176