Bilim Adamları İnanamadı... Mısır Piramitlerin Altında Gizli Bir Uzaylı Şehri Bulundu.


  • Am Vor 49 years

Həsən Hüseynov
Həsən Hüseynov

Belki Misirliler Marsdan gelmisdir

Vor Stunde
Serap Sevinç
Serap Sevinç

Derinkuyu yeraltı şehrini mısır yeraltı tüneli olarak niye gösteriyorsunuz

Vor 7 Stunden
Murat Murat
Murat Murat

Sen ne içiyorsun ?

Vor Tag
Kurtbey3434 Kurt
Kurtbey3434 Kurt

Bu dogrumu

Vor Tag
Ayhan Aras
Ayhan Aras

Sallaa sallaa..

Vor Tag
Yusuf Deniz
Yusuf Deniz

Arkadaslar mısır piramitlerinin ilersinde binlerce insan iskeletleri bulunmus ve o iskletlerin hepside genc yaşta ölmüşler yani hepsi 30 veya 40 yaslarinda ölen kölelermis ve hepsi hayatini bu piramida adayip durmadan calismis yedikleri tek sey ise misir lapasiymis yani bunu doga üstü varlik falan yapmamis

Vor 4 Tage
Burak Tas
Burak Tas

Beyler bu tip basliklara dislike atin

Vor 5 Tage
Tugra Topcu
Tugra Topcu

uzaylılar dedigin uzayda yaşamıyor. Hepsi bu gökkubbe içinde yaşıyoriar. Onlar ilerlemiş varlıklar. Dünyadan çıkış yoook.👍

Vor 6 Tage
M Isik Tanis
M Isik Tanis

Nasıl yapıldığını bilmemeniz sizin cahilliğinizi gösteriyor! Hele de BEYAZ PİRAMİTLER'den haberiniz olmadığı için dünyanın en yüksek binası diye Giza'yı göstermeniz aptallık! Uzaylı çarpsın sizi!

Vor 6 Tage
M Isik Tanis
M Isik Tanis

Anlamadım?

Vor Tag
oyun delisi
oyun delisi

nereden geliyorsun

Vor 4 Tage
Oktay TOPAL
Oktay TOPAL

pramitlerin projesini ben cizdim gecmisten geliyorum inanmayam arksdaslara adresimi verim buyur gelip dokumanlara bakabilir bu arada pul koleksiyonumuda incelettiririm gelene

Vor 6 Tage
oyun delisi
oyun delisi

nerden geliyorsun

Vor 4 Tage
Oktay TOPAL
Oktay TOPAL

gosterin la belgeleri

Vor 6 Tage
Oktay TOPAL
Oktay TOPAL

AT YALANI S... INANANI YAZ NAMIK KEMAL....

Vor 6 Tage
kerim demirci
kerim demirci

Bu piramitlerde olmasa vay halinize. Şişirip şişirip havaya salmaktan bıkmadınız.

Vor 7 Tage
Umut oyunda
Umut oyunda

Yalan

Vor 7 Tage
kerem aytekin
kerem aytekin

Video yalan dolan . Kaynak ver. Az kişi biliyormuş biride her şey dahil sanırım.

Vor 7 Tage
Selçuk Atasoy
Selçuk Atasoy

Esas çin deki saklanan türk piramitleri ni araştırın

Vor 7 Tage
isi ismayilov
isi ismayilov

nedir bu sacmalik sen yalan sat klibik kanlini mesurlasdrmakicin her bok yaparsin amk

Vor 7 Tage
Mrs.Çok Bilmiş
Mrs.Çok Bilmiş

O zamanlarda da çok zeki insanlar mevcut hala bir çok şeyi anlayamıyoruz aşağıdaki gibi http://youtu.be/MnqcNquoBTo

Vor 7 Tage
Anti- Illuminati
Anti- Illuminati

En eski pyramitler turk pyramitleridir çin de bulunuyor ve ustunu kapatirdilar toprakla icinde turk atalarindan kalintilar var mumyalanmis turk kadini icinde resimler var

Vor 8 Tage
Ferdes Yusuf
Ferdes Yusuf

Uzaylılar sana girsin uzaylı diye bir şey yok sahte sahte fotoğraflarla mileti kandirmayin

Vor 8 Tage
dairymam b989atmaz
dairymam b989atmaz

BE GÜZEL KARDEŞİM BİR TANE AKILLI NE YAPACAĞINI NE SÖYLEYECEĞİNİ BİLEN BİR KİŞİ YOKMU BURDA BIKMADINIZMI SAÇMA SAPAN ŞEYLER YAZMAKTAN . MADEMKİ BİR ŞEY YAPMAYA ÇALIŞIYORSUN TAM YAP FAKE DEĞİL OK

Vor 8 Tage
Mehmet akın
Mehmet akın

Yapılamayacak diye bişey yok.sayısı belli olmayan köleler çalıştı,istersen çalışma!!!

Vor 8 Tage
Rauch Wolke
Rauch Wolke

Dikkat !!! Bu Taslar malesef,ôzel Beton ! Alchemie sayesinde bu zamana kadar ayni Sekilde yapiliyor !!, istedin yerde ve yûksekde !!!

Vor 8 Tage
Adviye Güner
Adviye Güner

Buna inananlar varsa Manyak lar. Zaten hep intarnet ten izlersiniz inanır,para kazanmak için sunarsiniz.😒😒😒

Vor 9 Tage
Tuna Öztürk
Tuna Öztürk

Araya illuminatiyi de iyi sıkıştırmışsın ha 1:57 sağ köşe üçgen ve tek göz 😂

Vor 9 Tage
Mertmusa Olgun
Mertmusa Olgun

Zaten uzaylılar var kuran bunu söylüyor ismi ecüş becus dur okyanusları kurtulacağı kuran da belirtilir

Vor 9 Tage
Muhammet Ali Kaşıbeyaz
Muhammet Ali Kaşıbeyaz

Ergun candan antik mısır sırları kitabını bu konuya kafa patlatan herkese şiddetle öneriyorum

Vor 9 Tage
Önder Kuru
Önder Kuru

Bizim beyaz piramitler onlar dan daha önce geliyor

Vor 9 Tage
Önder Kuru
Önder Kuru

Aynen doğru diyor ve bu dinlere kadar geliyor

Vor 9 Tage
Önder Kuru
Önder Kuru

Madem bir açıklama istiyorsunuz alın size açıklama piramitleri onların desteği ile insanlar yaptı ve dahası var çünkü günümüze kadar geliyor malum

Vor 9 Tage
Serkan Yalı
Serkan Yalı

Şunu kimse unutmasın ki insanlığın sözü edilen sonu yaklaştığin da bu sözde kesfeeilemeyen yer altı şehirlerine kalan insanlar bu raflarda yaşayacak ve şu anki nesilden sonraki gelecek nesiller bizden öncekilere nasıl hayran kaldıysan gelecek nesillere bize aynı hayranlıkla bizi arastiracak

Vor 9 Tage
oflee Suleyman
oflee Suleyman

Baslik ,hollanda ca yaziyor

Vor 9 Tage
Omer Efe Aydin 2c sınıfı
Omer Efe Aydin 2c sınıfı

Şerefsizim benim aklıma gelmişti

Vor 9 Tage
Oguzhan Şahan
Oguzhan Şahan

Bilgisayar iki taplet yaptınız kendinizi akıllı mı zannediyorsunuz.

Vor 9 Tage
KUDRETLİ BOZKURT
KUDRETLİ BOZKURT

Mikroskop bize ne kadar büyük teleskop ise ne kadar küçük olduğumuzu gösterir

Vor 9 Tage
conqueror _1453
conqueror _1453

Pramitler İnşaa edilirken yeryüzünün birçok bölümü Sular altında idi Bilim İnsanları pramitler in İnşaa sı konusunda halen çok fazla bilgiye sahip değiller neden?

Vor 9 Tage
Beroo Usta
Beroo Usta

piramitlerin içinde uzaylı ölüleri var bence

Vor 9 Tage
sade hayal
sade hayal

Olabilir neden olmasın

Vor 9 Tage
Niyazi Dayı
Niyazi Dayı

bizim evin altında da var ondan

Vor 9 Tage
dayanabilirsen izle
dayanabilirsen izle

Yeraltı şehri var hatta başka ülkeden çıkan yeraltı geçidi vardır

Vor 9 Tage
Uranus36 S
Uranus36 S

Video Guzel Ama arka fondaki müzik herseyi mahvediyor !

Vor 9 Tage
Kadir Mert
Kadir Mert

Yalanini yesinler be

Vor 9 Tage
Dogukan
Dogukan

benden çaldığın 4 dakikanın amk.

Vor 9 Tage
Son LGS Bükücüleri
Son LGS Bükücüleri

Yalan

Vor 9 Tage
Paranormal Aktivty
Paranormal Aktivty

Yalanlarla Dolu Dünya..

Vor 9 Tage
Kadir Çevik
Kadir Çevik

İyi gizliyememişler demekki

Vor 9 Tage
Murat Kerem Kuru
Murat Kerem Kuru

ulan bi selam vermedin ki

Vor 9 Tage
Bora Özkan
Bora Özkan

CLICKBAIT

Vor 9 Tage
Ayhan Aydın
Ayhan Aydın

O zaman bize uzaylıyı göster

Vor 9 Tage
intikam alevi
intikam alevi

Abone olana abone olunur 3 hesap la

Vor 9 Tage
Qwa Rdd
Qwa Rdd

Laf olsun diye video yapma bilinen seyler bunlar.....sayarlar adama....

Vor 9 Tage
Musa Safarov
Musa Safarov

Salam, men piramidanin bir sirrini bilirem maraqlanan shirket varsa yazsin , amma sirrin qiymeti odenmeden demerem ...

Vor 9 Tage
Teymur Elekberov
Teymur Elekberov

yalandı

Vor 9 Tage
fatih fetih dursun
fatih fetih dursun

AMERIKANIN DÜZMECE OYUNLARIDIR

Vor 9 Tage
Paw of Rengar
Paw of Rengar

Q

Vor 10 Tage
Samurai online
Samurai online

Bence uzaylılar tarafından yapılmıştır

Vor 10 Tage
Faik Balcı
Faik Balcı

Videoyu açtık hadi hayırlısı İnşlallah mala sarmaz

Vor 10 Tage
manefiz ss
manefiz ss

SİKTİR LA GEÇMİŞTE TURİSTLİK ÇOĞALSIN DİE YAPILMIŞTIR

Vor 10 Tage
By Dragon
By Dragon

Su müziği bir değiştirsen keşke dinlemekten bıktım

Vor 10 Tage
Halime Eren
Halime Eren

Be konuştun be

Vor 10 Tage
doritos
doritos

Bence bu sefere primi yapmayı siktin yav arkadaş uzaylı şehri nedir yavv

Vor 10 Tage
Sevinç Doğan
Sevinç Doğan

http://youtu.be/XsAYTCE3bM8

Vor 10 Tage
Asude Yeşıltaş
Asude Yeşıltaş

Yav he he

Vor 10 Tage
Kübra nur Pişgin
Kübra nur Pişgin

Biliyomusunuz kız kulesinin içinde van gölü canavarı varmış bide özgürlük heykelini canlıymış üstüne bide uzayda nefes alına biliyormuş 😂😂😂😂

Vor 10 Tage
Dahi mi ne?
Dahi mi ne?

bu odaları ölü hayata döndüğünde kulansın diye yapılmış bilmiyorlarki biz öbür tarafta dirilecek

Vor 10 Tage
Melek Akmeşe
Melek Akmeşe

He

Vor 10 Tage
NereyeDogan 12345678
NereyeDogan 12345678

Video süper.Lakin hitabet şekliniz ve ses konuya odaklanmamızı zorlaştırıyor.Cümle içinde gereksiz duraklama ile hızlı anlatım birbirine karışmış.Daha merak uyandıran bir ses tonu ve akıcı bir konuşma ile hızı biraz daha dengede tutarak videolar her yaşa hitab edebilir aynı zamanda hafızalarda daha kalıcı olabilir.Sadece bir tavsiyede bulunmak istedim.

Vor 10 Tage
Sahin Yesilcinar
Sahin Yesilcinar

Ananın

Vor 10 Tage
hanzala hanzala
hanzala hanzala

Su piramitlerin. Gormek isterdim

Vor 10 Tage
Deniz Oflaz
Deniz Oflaz

Lan o değilde "UZAYlıların" mısır piramitlerinin altında ane işi var :)

Vor 10 Tage
Furkan channel
Furkan channel

*Suriyeliler yetmedi bide uzaylılar mı gelecek*

Vor 10 Tage
AyberkOyun Tr
AyberkOyun Tr

Lan mal en yüksek piramit beyaz piramit bizler yaptık mall

Vor 10 Tage
Gülsüm Sakar
Gülsüm Sakar

Herşey Dahil artık gerçek videolar yap

Vor 10 Tage
Dahi mi ne?
Dahi mi ne?

inan mıyorsan inandığın şeyi kanıtla

Vor 10 Tage
Kardeş OYUNCU
Kardeş OYUNCU

5:55 Nil nehrinden kanal açılarak kayıklarla taşındı taşlar

Vor 10 Tage
strong x
strong x

amına koduğum direk konuya girsene abonelikten çıkıp şikayet ediyorum seni

Vor 10 Tage
Kör Gumball
Kör Gumball

*At yalanını sikiyim inananı-Namık Kemal*

Vor 10 Tage
Alsbans & PLDS
Alsbans & PLDS

Aptal piramitlerin nasil yapildigi bir işçinin günlügüyle cözüldü . Ve o marstaki resimler elim kadar piramitler yerde duran taşlar aptal misin araştïr biraz ... abonelikten cikiyorum.

Vor 10 Tage
Ertuğrul Okumuş
Ertuğrul Okumuş

Kazmişlardir

Vor 10 Tage
Ertuğrul Okumuş
Ertuğrul Okumuş

Belki hiç taş kullanılmamıştır belki orasi bir dağdır ve orayı kalmışlardır neden her yerde uzaylılar varki

Vor 10 Tage
Cetin Demirhan
Cetin Demirhan

Başlığa bak içeriğe bak ula hani kablo ula hani saat

Vor 10 Tage
Taner Düğan
Taner Düğan

Yav ne alaka ya Manyakmısınız siz asıl uzaylı diye bişey yok ve bu piramitleri bir kitap sayesinde yaptılar o kitabın adı bilim kitabi ve o kitap kayıp oldu hiç kimse bilmez onun yerini ve bu piramitler mermerle değil kumla yapildi bu kitap sayesinde

Vor 10 Tage
Satisfy. Sounds
Satisfy. Sounds

Hepsi yalan ben Mısır’dan geldim piramitleri kral ölünce oraya herşey ile defnetsinler diye yapıldı ve altında sadece toprak ve çöl var o yüzden bilmeden konuşmayın herşeyi de inanmayın bu neyin kafası kardeşim böyle duyduğunuz herşeyi inanırsanız yakında cahil olursunuz çünkü bunun hepsi YALAN 🤥!!!!!(ben ülkemi bilirim)!!!!

Vor 10 Tage
Rosevel rose
Rosevel rose

Sikerler senin yapacagin videoları amk hoşafı

Vor 10 Tage
Rosevel rose
Rosevel rose

Koyduğun başlığa bak primci ibne

Vor 10 Tage
game hile yapalım
game hile yapalım

Bir hadiste şöyle geçer tam 15000 tane varlık yaratık Yani daha neler bulunulacak ve elbet uzaylılar vardir

Vor 10 Tage
Almina Yıldız
Almina Yıldız

Tamam o kadar bilgi veriyorsunuz da her şey ayrı yazılır. Lütfen dilimizi koruyalım.

Vor 10 Tage
Göktuğ
Göktuğ

Amk mal mısınız ? Piramitlerin nasıl yapıldığı çözüldü. Siktirip gidin okuyun da şunlar para kazanmasın.

Vor 10 Tage
The first miraculous
The first miraculous

Çok gizemler var hala keşfetmedik...

Vor 10 Tage
TETRA CORPORATlON
TETRA CORPORATlON

Ziya ziyaaaaaa !

Vor 10 Tage
Kamuran Ateş
Kamuran Ateş

Annsini satım 100 senedir bu Bilim adamlar araştır uyurlar dahada bişi çözemedler piramit leri

Vor 10 Tage
Ferhan Arşla
Ferhan Arşla

Uzaylılarr👻👽

Vor 10 Tage
Rıdvan Urtac
Rıdvan Urtac

clickbait

Vor 10 Tage
Mehmet Erkan
Mehmet Erkan

Abi bence mısır collesmeden önce yapıldı

Vor 10 Tage
Pixel Ekin
Pixel Ekin

Piramite 4 amerikalı bilim adami giriyor 3ü ölıyor 1 kalıyor o kalan 1kisi piramitin bütün odalarini gezip çıkıyor ama çıkınca kafayı yiyor aklini kaçırıyor (SIZCE BU ADAM NEDEN AKLINI KAÇIRDI)????

Vor 10 Tage
Ofeliya Həşımova
Ofeliya Həşımova

Neden?

Vor 10 Tage
Enes Subaşı
Enes Subaşı

Neden ?

Vor 10 Tage
BASKI YUYU
BASKI YUYU

Ben gelecek ten geldim uzaylilarla kanka olduk 20000000 yilardi o zamanlar gta 1000 online oynirdik

Vor 10 Tage
diko diko
diko diko

Birşey diycem videonun başliği neden gurcuce

Vor 10 Tage
Tanzilyaenim Eminova
Tanzilyaenim Eminova

Piramitleri insanlar yaptı

Vor 10 Tage
Kaan KRBBR
Kaan KRBBR

Şu yalancı inanmayın

Vor 10 Tage
ATİLLA ESER
ATİLLA ESER

O başlık ne lan

Vor 10 Tage
Geo tbilisi
Geo tbilisi

oha lan videoyu izlemiycem bile .

Vor 10 Tage

Nächstes Video